La finele săptămînii trecute au fost prezentate rezultatele studiului de marketing “VOTAT MARCA RECUNOSCUTA”, realizat pentru Compania de Proprietate Intelectuală INTELSTART SRL, organizatorul Concursului Național al Mărcilor Recunoscute NOTORIUM.
Studiul a avut ca grup țintă populatia urbană cu vîrsta cuprinsă între 18-65 ani, din Chisinău, Bălti, Cahul. Mărimea eșantionului fiind de 500 de interviuri față-în-față cu demonstarea logo-urilor VOTAT MARCĂ RECUNOSCUTĂ.
Respondenții au răspuns la două întrebări:
Astfel, la prima, întrebare 19% din respondenți au răspuns - Cu siguranță vor cumpăra și 51% din respondenți - Probabil vor cumpăra.
La a doua întrebare, 14% din respondenți au răspuns - Cu siguranță vor avea mai multă încredere și 45% din respondenți - Probabil vor avea mai multă încredere.
Astfel probabilitatea de cumpărare a produselor și serviciilor ce vor avea logo VOTAT MARCĂ RECUNOSCUTĂ este de 70% și încrederea în aceste produse și servicii este de 59%.
Cu așa indicatori, putem spune cu certitudine că dreptul exclusiv de utilizare a logo VOTAT MARCĂ RECUNOSCUTĂ, pe care îl vor primi învingătorii Concursului Național al Mărcilor Recunoscute NOTORIUM va fi un instrument adițional de loializare a clienților și de creștere a vînzărilor.
Pentru a adăuga marca Dvs în concurs accesați https://notorium.md/send.
Pentru a vota mărcile preferate accesați https://notorium.md/nominanti.
Pentru detalii accesați www.notorium.md, solicitați informații la: info@notorium.md, de asemena la organizatorii evenimentului: +373.79.822.822, +373.60.00.70.50.